W lutym 2025 roku Piotr Garlej przeprowadził szkolenie dla firmy NBCUniversal.
Wyzwanie:
Szefowa działu Excellence w NBCUniversal zwróciła się do nas na jesieni 2024 roku. Przyznała, że Piotra Garleja znalazła przypadkiem - kiedy pewnej bezsennej nocy przeglądała YouTube'a. Natrafiła na jedno z nagrań na naszym firmym kanale (polecamy zasubskrybować tutaj>), zasubkrybowała kanał, zapisała się na nasz angielskojęzyczny newsletter (warto się zapisać na polskojęzyczny tutaj>), obejrzała wystąpienie Piotra na TEDx (angielskojęzyczne jest tutaj>) i pomyślała, że jego podejście do prostej komunikacji i prezentacji będzie najlepiej pasować, by wdrożyć je wewnątrz jej firmy.
NBCUniversal to jedna z największych na świecie firm medialnych. Powstała z fuzji dwóch legendarnych firm: NBC (pierwsza sieć telewizyjna w USA) i studia filmowego Universal. Obecnym właścicielem przedsiębiorstwa jest koncern Comcast. Firma zatrudnia kilkadziesiąt tysięcy pracowników na całym świecie. Dlaczego spośród wszystkich trenerów prezentacji w USA, wybrano akurat trenera z Polski? Wefług słów Christiny Glorioso, szefowej działu Excellence, podejście do prezentacji Piotra Garleja jest unikalne. Koncentracja na prostocie i wyrazistości przekazu, a jednocześnie tworzenie prezentacji według ściśle ustalonego procesu - to atrybuty nowoczesnych prezentacji, których sama jest zwolenniczką.
Przebieg szkolenia:
Odbyły się dwa szkolenia dla dwóch grup po 35 osób.
Grupa pierwsza uczestniczyła w warsztacie inspiracyjnym, którego celem było pokazać uczestnikom, że można prezentacje robić inaczej. Czas trwania: 1,5 godziny. Był to interaktywny wykład, z wieloma przykładami, ćwiczeniami i podpowiedziami, jak prostymi środkami można stworzyć dużo skuteczniejszą prezentację niż według powszechnie stosowanych metod.
Grupa druga uczestniczyła w 8-godzinnym, dwudniowym szkoleniu (pierwszego dnia: 4 godziny, drugiego dnia: 4 godziny). Podczas szkolenia uczestnicy zagłębili się w temat prezentacji mocniej. Przeszli cały proces tworzenia prezentacji, dzięki czemu poznali dokładny model, według którego należy tworzyć prezentacje, by były proste dla odbiorców, ale i skuteczne.
Rezultaty:
Po szkoleniu otrzymaliśmy od uczestników feedback, który w oryginale brzmiał w ten sposób:
"I felt this training was very relevant to my role as an AM and will help my daily responsibilities like presenting on client calls, putting together wrap decks, and drafting upsells."
"Piotr was awesome, he is clearly dedicated to his craft and very knowledgeable on how to construct a premium presentation."
"I think the training and the way that we have to re-think putting together presentations was very helpful!"
"Piotr was great! A training that I would love to refer back to. He made some points that stuck with me, like how animation can aid in your toolbox for presentations."
"For a 90 minute ad-hoc training session I thought it was great. It was insightful and inspirational and had a clear understanding of our business and the types of challenges we face."
Po polsku brzmi to tak:
„Uważam, że to szkolenie było bardzo trafne w kontekście mojej roli jako AM i pomoże mi w codziennych obowiązkach, takich jak prowadzenie prezentacji podczas rozmów z klientami, tworzenie wrap decków oraz przygotowywanie propozycji upsell.”
„Piotr był świetny, ewidentnie jest oddany swojej pracy i ma ogromną wiedzę na temat tworzenia prezentacji na najwyższym poziomie.”
„Myślę, że to szkolenie i sposób, w jaki musimy na nowo przemyśleć tworzenie prezentacji, były bardzo pomocne!”
„Piotr był rewelacyjny! To szkolenie, do którego chętnie będę wracać. Zwrócił uwagę na kilka kwestii, które naprawdę zapadły mi w pamięć – jak na przykład to, że animacje mogą być przydatnym narzędziem w tworzeniu prezentacji.”
„Jak na 90-minutowe, spontaniczne szkolenie, uważam, że było znakomite. Było inspirujące, wnikliwe i jasno odzwierciedlało specyfikę naszej branży oraz wyzwania, z jakimi się mierzymy.”
Chcesz wznieść umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne swojego zespołu na dużo wyższy poziom? Zapytaj nas o szkolenie z prezentacji podobne do tego, które przeprowadziliśmy w NBCUniversal, lub o szkolenie z komunikacji.