Skontaktuj się z nami

SZKOLENIE
Z KOMUNIKACJI
INTERPERSONALNEJ

 

 

Szkolenie z prostej i efektywnej komunikacji

 

Szkolenie według schematu SIMPLE communication

Prosta Komunikacja w typowo biznesowym wydaniu

Praktyczne podpowiedzi i mentoring wspomagający nabycie umiejętności

 

Program szkolenia Komunikacja Interpersonalna

1/5

Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej w biznesie

Najczęstsze błędy w komunikacji biznesowej

Proste triki na poprawę swojej komunikacji

Komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE

Komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC

Etykieta biznesowej komunikacji

2/5

Praktyczne aspekty komunikacja biznesowej

Przykłady zwrotów, których należy unikać

Alternatywy dla najczęściej popełnianych błędów

3/5

Dobre praktyki komunikacji

Upraszczanie języka

Dobre praktyki pisania mejli

Dobre praktyki tworzenia treści do prezentacji

Dobre praktyki wypowiedzi mówionych

Zalecenia dla komunikacji z przełożonymi

Zalecenia dla komunikacji ze swoim zespołem 

Aktywne słuchanie - klucz do skutecznej komunikacji

Krótkie ćwiczenia indywidualne i w grupach w trakcie trwania całego warsztatu

4/5

Komunikacja Level Master

Chwyty retoryczne hipnotyzujące odbiorców

6-etapowa formuła przemówień Simona Lancastera

Prosta Komunikacja vs. Storytelling

5/5

Ćwiczenia

Opracowywanie swoich wypowiedzi

Feedback trenera z sugestiami zmiany sposobu wypowiedzi

Ćwiczenia indywidualne i w grupach

Symulacje wypowiedzi

Mentoring - pół roku wsparcia trenera, podpowiedzi i możliwość indywidualnej konsultacji mejlowej

Skontaktuj się z nami

*pola wymagane



 

Na czym polega to szkolenie z komunikacji?

 

Szkolenie Komunikacja Interpersonalna to praktyczne szkolenie pokazujące dobre praktyki w komunikacji poprzez: mejle, prezentacje i wypowiedzi. Wskazujemy na najczęstsze błędy, często nieoczywiste, które sprawiają, że komunikacja w organizacji jest nieefektywna. Pokazujemy sposoby na zmianę nawyków. Proste triki poprawiające komunikację powodują, że organizacja może funkcjonować lepiej i efektywniej. Wychodzimy z założenia, że dobra komunikacja biznesowa to taka, która jest esencjonalna, treściwa, ale i krótka. Szkolenie może mieć formę webinaru dla większej publiczności, jak i formę warsztatu z ćwiczeniami.

Zapytaj o wycenę szkolenia: biuro@studio-prezentacji.pl

 

Przedstawiony wyżej program obejmuje szereg różnych aspektów ogromnego obszaru, jakim jest Komunikacja. Przed szkoleniem definiujemy kluczowe problemy występujące wśród uczestników i precyzujemy, na których aspektach będziemy się skupiać podczas warsztatu. 

Czym jest komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE?

To komunikacja spełniająca 6 poniższych kryteriów: S (structure) - ustrukturyzowana, I (inclusive) - otwarta na innych, M (minimalistic) - minimalistyczna, P (pictorial) - obrazowa, L (leading) - kierująca ku dalszym krokom, E (empathetic) - empatyczna.

 

 

Czym jest komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC?

Komunikacja w oparciu o style zachowań DISC opiera się na zrozumieniu czterech kluczowych stylów zachowań odbiorców: Dominującego (D), Wpływowego (I), Stabilnego (S) i Skrupulatnego (C). Każdy styl ma swoje unikalne cechy, sposoby myślenia i preferencje, które wpływają na to, jak osoba komunikuje się i reaguje na innych ludzi.

Sprawdź też szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling

Szkolenie z Prostej Komunikacji oferujemy też w formie rozbudowanej - jako szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling. Dlaczego? Bo mistrzostwo w komunikacji biznesowej polega na opanowaniu obu tych trybów. Szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling skupia się na tym, jak połączyć obie formy w codziennej komunikacji biznesowej. Czyli jak mówić, pisać i prezentować, by:

- nasza komunikacja była zrozumiała, kiedy potrzeba

- ale też inspirująca i przekonująca, kiedy potrzeba

Sprawdź

Trener: Piotr Garlej


Założyciel Studia Prezentacji

Międzynarodowy ekspert prezentacji, komunikacji biznesowej, PowerPointa, Google Slides, storytellingu, data storytellingu i wystąpień publicznych

Prelegent na dużych międzynarodowych konferencjach (dwukrotnie na Present to Succeed), dwukrotny mówca TEDx

Autor podcastu "Prosta Komunikacja" i książek "Effective Presentations step-by-step" i "Storytelling czy prosta komunikacja?"

Od 2016 r. przeszkolił ponad 1 000 uczestników szkoleń i warsztatów
 
Od 2017 r. wykładowca akademicki na Uniwersytecie Civitas

Współpracownik PAN, przygotowuje naukowców do prezentacji przed komisjami grantowymi

Wraz ze swoim zespołem tworzy prezentacje m.in. dla HSBC, Nestle, Mars, Netia, Credit Agricole, WP, Jeronimo Martins i wielu innych marek


Przeczytaj opinie na LinkedIn oraz w Google

Cena i szczegóły organizacyjne

 

Szczegóły organizacyjne

Szkolenie może mieć formę online lub stacjonarną

 

Czas trwania szkolenia - od 4 do 16 godzin, w zależności od liczebności grupy oraz oczekiwanej formuły

 

Szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie

 

Zapytaj o szczegóły

Nasze szkolenie z najlepszymi rekomendacjami

„Umiejętność upraszczania polega
na usuwaniu tego, co mało istotne, by to,
co niezbędne, mogło dobrze wybrzmieć"

Hans Hoffmann

Napisz do nas, 

a prześlemy Ci bezpłatną wycenę
i szczegóły szkolenia.

 

Piotr Garlej

Założyciel Studia Prezentacji

Napisz

Co takiego szczególnego oferuje
to szkolenie Komunikacja Interpersonalna?

 

Szkolimy największe firmy 

z całego świata.

 

 

Nasze szkolenia wybierane są przez firmy z różnych zakątków świata. Nasze unikalne międzynarodowe doświadczenie pozwoli wznieść prezentacje w Twojej firmie na poziom światowy.

Projekt: Studio Prezentacji Realizacja: GeminiSoftnet | Tworzenie stron: Zobacz >> | Pozycjonowanie stron: Zobacz >>
Copyright © 2025 studio-prezentacji.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.