SZKOLENIE
Z KOMUNIKACJI
INTERPERSONALNEJ
Praktyczne podpowiedzi i mentoring wspomagający nabycie umiejętności
Najczęstsze błędy w komunikacji biznesowej
Proste triki na poprawę swojej komunikacji
Komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE
Komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC
Etykieta biznesowej komunikacji
Przykłady zwrotów, których należy unikać
Alternatywy dla najczęściej popełnianych błędów
Upraszczanie języka
Dobre praktyki pisania mejli
Dobre praktyki tworzenia treści do prezentacji
Dobre praktyki wypowiedzi mówionych
Zalecenia dla komunikacji z przełożonymi
Zalecenia dla komunikacji ze swoim zespołem
Aktywne słuchanie - klucz do skutecznej komunikacji
Krótkie ćwiczenia indywidualne i w grupach w trakcie trwania całego warsztatu
Chwyty retoryczne hipnotyzujące odbiorców
6-etapowa formuła przemówień Simona Lancastera
Prosta Komunikacja vs. Storytelling
Opracowywanie swoich wypowiedzi
Feedback trenera z sugestiami zmiany sposobu wypowiedzi
Ćwiczenia indywidualne i w grupach
Symulacje wypowiedzi
Mentoring - pół roku wsparcia trenera, podpowiedzi i możliwość indywidualnej konsultacji mejlowej
Szkolenie Komunikacja Interpersonalna to praktyczne szkolenie pokazujące dobre praktyki w komunikacji poprzez: mejle, prezentacje i wypowiedzi. Wskazujemy na najczęstsze błędy, często nieoczywiste, które sprawiają, że komunikacja w organizacji jest nieefektywna. Pokazujemy sposoby na zmianę nawyków. Proste triki poprawiające komunikację powodują, że organizacja może funkcjonować lepiej i efektywniej. Wychodzimy z założenia, że dobra komunikacja biznesowa to taka, która jest esencjonalna, treściwa, ale i krótka. Szkolenie może mieć formę webinaru dla większej publiczności, jak i formę warsztatu z ćwiczeniami.
Zapytaj o wycenę szkolenia: biuro@studio-prezentacji.pl
Przedstawiony wyżej program obejmuje szereg różnych aspektów ogromnego obszaru, jakim jest Komunikacja. Przed szkoleniem definiujemy kluczowe problemy występujące wśród uczestników i precyzujemy, na których aspektach będziemy się skupiać podczas warsztatu.
To komunikacja spełniająca 6 poniższych kryteriów: S (structure) - ustrukturyzowana, I (inclusive) - otwarta na innych, M (minimalistic) - minimalistyczna, P (pictorial) - obrazowa, L (leading) - kierująca ku dalszym krokom, E (empathetic) - empatyczna.
Komunikacja w oparciu o style zachowań DISC opiera się na zrozumieniu czterech kluczowych stylów zachowań odbiorców: Dominującego (D), Wpływowego (I), Stabilnego (S) i Skrupulatnego (C). Każdy styl ma swoje unikalne cechy, sposoby myślenia i preferencje, które wpływają na to, jak osoba komunikuje się i reaguje na innych ludzi.
Szkolenie z Prostej Komunikacji oferujemy też w formie rozbudowanej - jako szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling. Dlaczego? Bo mistrzostwo w komunikacji biznesowej polega na opanowaniu obu tych trybów. Szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling skupia się na tym, jak połączyć obie formy w codziennej komunikacji biznesowej. Czyli jak mówić, pisać i prezentować, by:
- nasza komunikacja była zrozumiała, kiedy potrzeba
- ale też inspirująca i przekonująca, kiedy potrzeba
Szkolenie może mieć formę online lub stacjonarną
Czas trwania szkolenia - od 4 do 16 godzin, w zależności od liczebności grupy oraz oczekiwanej formuły
Szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie
“Mimo stresujących warunków, w jakich przyszło nam wspólnie realizować event, Studio Prezentacji wykazywało się nieprzeciętną inicjatywą, ogromnym zaangażowaniem oraz opanowaniem, które pomogły cały projekt zakończyć pełnym sukcesem.”
“Prezentacje stworzone przez Studio Prezentacji odznaczają się kreatywnością, starannością, estetyką i, co najważniejsze, każda z nich stanowi obecnie solidne wsparcie naszych działań sprzedażowych.”
“Prezentacje dostarczane przez Studio Prezentacji odznaczają się ponadprzeciętną estetyką oraz jasnym i wyrazistym przekazem - co stanowi istotny czynnik skuteczności naszej sprzedaży. Solidny, terminowy, a do tego kreatywny partner w biznesie.”
“Wszystkie działania realizowane przez firmę Studio Prezentacji zostały wykonane terminowo i profesjonalnie, zgodnie z założeniami. Zaangażowanie, szybkość działania, wysoka jakość i proponowanie własnych, kreatywnych oraz trafiających w nasze oczekiwania rozwiązań, to główne atuty zespołu firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.”
“Zespół Studio Prezentacji to fantastyczni designerzy od prezentacji. Są nie tylko magikami PowerPointa, ale mają też świetne wyczucie stylu i estetyki. Współpracujemy od kilku lat i zawsze mogę polegać na nich – są szybcy, dokładni i terminowi.”
“Realizacja zamówienia przebiegła na każdym etapie współpracy wyśmienicie. Dobra komunikacja, terminowość i profesjonalne podejście – na najwyższym poziomie. Wykonana prezentacja przerosła nasze oczekiwania i do dziś funkcjonuje w naszej firmie.”
“Kurs pana Piotra to wspaniała dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Świetne przykłady i czytelne pokazanie jak w kilku krokach można poprawić swój sposób tworzenia prezentacji.”
“Jestem pod ogromnym wrażeniem praktyczności kursu. Bardzo duża wiedza dotycząca samego narzędzia. Ilość trenowanych sposobów na prezentowanie danych sprawia, że już po pierwszych minutach praktyki prezentacje zmieniają się nie do poznania.”
“Serdecznie polecam kontakt z Piotrem i jego kursem. Jego wiedza jest ogromna, a sposób przekazania jej – dostosowany do odbiorców.”
“Piotr potrafi wspaniale objaśniać. Robi to tak, że każda poruszana kwestia wydaje się jasna i prosta do zrobienia. Bardzo inspirujący kurs, po którym można zacząć samemu robić rzeczy, które jeszcze parę godzin wcześniej były czarną magią.”
“Dla mnie Piotr jest ekspertem-entuzjastą tworzenia prezentacji. Bardzo dobrze się go słucha - z autentycznym zaciekawieniem oraz uznaniem dla jego doświadczenia, wiedzy i pasji do swojej profesji. Mocno polecam!”
Hans Hoffmann
Napisz do nas,
a prześlemy Ci bezpłatną wycenę
i szczegóły szkolenia.
Założyciel Studia Prezentacji
Dla osób, które chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych i osobistych.
Sztuki aktywnego słuchania, jasnego wyrażania myśli, rozwiązywania konfliktów oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i szacunku.
Poprawisz swoją zdolność do nawiązywania i utrzymywania skutecznych relacji, rozwiązywania trudnych sytuacji oraz lepszego rozumienia innych osób.
Szkolenie łączy teorię z praktycznymi ćwiczeniami, symulacjami, analizą przypadków i dyskusjami grupowymi, które pozwolą na bieżąco wdrażać nabyte umiejętności.
Tak, po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej.
Nasze szkolenia wybierane są przez firmy z różnych zakątków świata. Nasze unikalne międzynarodowe doświadczenie pozwoli wznieść prezentacje w Twojej firmie na poziom światowy.