Prześlemy Ci szybko bezpłatną wycenę oraz szczegóły.
Szkolenie Komunikacja Interpersonalna to praktyczne szkolenie pokazujące dobre praktyki w komunikacji poprzez: mejle, prezentacje i wypowiedzi. Wskazujemy na najczęstsze błędy, często nieoczywiste, które sprawiają, że komunikacja w organizacji jest nieefektywna. Pokazujemy sposoby na zmianę nawyków. Proste triki poprawiające komunikację powodują, że organizacja może funkcjonować lepiej i efektywniej. Wychodzimy z założenia, że dobra komunikacja biznesowa to taka, która jest esencjonalna, treściwa, ale i krótka. Szkolenie może mieć formę webinaru dla większej publiczności, jak i formę warsztatu z ćwiczeniami.
Zapytaj o wycenę szkolenia: biuro@studio-prezentacji.pl
Przedstawiony wyżej program obejmuje szereg różnych aspektów ogromnego obszaru, jakim jest Komunikacja. Przed szkoleniem definiujemy kluczowe problemy występujące wśród uczestników i precyzujemy, na których aspektach będziemy się skupiać podczas warsztatu.
Czym jest komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE?
To komunikacja spełniająca 6 poniższych kryteriów: S (structure) - ustrukturyzowana, I (inclusive) - otwarta na innych, M (minimalistic) - minimalistyczna, P (pictorial) - obrazowa, L (leading) - kierująca ku dalszym krokom, E (empathetic) - empatyczna.
Czym jest komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC?
Komunikacja w oparciu o style zachowań DISC opiera się na zrozumieniu czterech kluczowych stylów zachowań odbiorców: Dominującego (D), Wpływowego (I), Stabilnego (S) i Skrupulatnego (C). Każdy styl ma swoje unikalne cechy, sposoby myślenia i preferencje, które wpływają na to, jak osoba komunikuje się i reaguje na innych ludzi.
Szkolenie z Prostej Komunikacji oferujemy też w formie rozbudowanej - jako szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling. Dlaczego? Bo mistrzostwo w komunikacji biznesowej polega na opanowaniu obu tych trybów. Szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling skupia się na tym, jak połączyć obie formy w codziennej komunikacji biznesowej. Czyli jak mówić, pisać i prezentować, by:
- nasza komunikacja była zrozumiała, kiedy potrzeba
- ale też inspirująca i przekonująca, kiedy potrzeba
Bardzo praktyczne i przydatne szkolenie. Najbardziej podobało mi się w nim to, że zobaczyłem, jak można komunikować się inaczej – bardziej profesjonalnie i z konkretną intencją. Fantastyczny trener, z charyzmą!
Moja ocena: 6 w skali od 1 do 5. Jedno z najlepszych szkoleń, w jakich uczestniczyłam w ogóle. Dużo konkretu, mało ogółu, praktyczne wskazówki i podpowiedzi, które mogę wdrożyć od razu w codziennej pracy. O to mi chodziło!
Świetne szkolenie z komunikacji. Dużo konkretnych wskazówek, zero ogólników, teorii, tylko od razu mnóstwo podpowiedzi. Polecam wszystkim!
Genialne prowadzony warsztat. Oby więcej takich szkoleń!
Wciągające i ciekawe szkolenie. Dużo trików, dużo przykładów. Bardzo merytoryczny i konkretny trener. Polecam!
Każdy element szkolenia bardzo przydatny i pomocny. Całe szkolenie to była dla mnie potężna dawka wiedzy i praktycznych podpowiedzi. Najbardziej podobały mi się przykłady - złe i dobre.
Zaskoczyło mnie to szkolenie na plus. Nie spodziewałem się takich ciekawostek, anegdot, a do tego zaimponowało mi, jak przystępnie trener przekazywał wiedzę. Pełen spokój, opanowanie, baaardzo przyjemnie się go słuchało.
Świetne praktyczne ćwiczenia. Genialne przykłady. Świetnie się słuchało trenera, to był miło spędzony czas.
Co mi się podobało najbardziej? Sam wykład, ćwiczenia, ciekawostki i omawianie konkretnych przykładów. Przydałby się jeszcze jeden dodatkowy dzień, by zagłębić się w temat bardziej.
Trener imponował spokojem oraz profesjonalnym podejściem. To było zdecydowanie najlepsze szkolenie, w jakim miałem okazję uczestniczyć.
Szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie
Zapytaj o szczegóły: