Skontaktuj się z nami

SZKOLENIE
SKUTECZNY
FEEDBACK
W ZESPOLE

 

 

 

Szkolenie w oparciu o empatyczną i prostą komunikację

Warsztat z serią symulacji na dawanie informacji zwrotnych

Praktyczne podpowiedzi i mentoring wspomagający nabycie umiejętności

 

Wyższy poziom informacji zwrotnych

Szkolenie Skuteczny Feedback w Zespole to praktyczny warsztat pomagający liderom, menadżerom i specjalistom lepiej współpracować. Szkolenie ma dwuczłonową formę: na początku pokazujemy uczestnikom dobre praktyki, a potem w serii symulacji ćwiczymy ich wdrażanie, by nowe reguły feedbacku weszły w nawyk.

 

<h2>&nbsp;</h2>

Wyślij zapytanie

 

Prześlemy Ci szybko bezpłatną wycenę oraz szczegóły!

Poproszę o ofertę

Program szkolenia skuteczny feedback w zespole

1/5

Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej w biznesie

Najczęstsze błędy w komunikacji biznesowej

Proste triki na poprawę swojej komunikacji

Komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE

Komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC

Etykieta biznesowej komunikacji

2/5

Praktyczne aspekty komunikacja biznesowej 

Przykłady zwrotów, których należy unikać

Alternatywy dla najczęściej popełnianych błędów

3/5

Dobre praktyki infromacji zwrotnych

Wzmacnianie pozytywnych praktyk

Zasady przekazywanie trudnego feedbacku

Dobre praktyki wypowiedzi mówionych

Zalecenia dla komunikacji z przełożonymi

Zalecenia dla komunikacji ze swoim zespołem 

Aktywne słuchanie - klucz do skutecznej komunikacji

Krótkie ćwiczenia indywidualne i w grupach w trakcie trwania całego warsztatu

4/5

Komunikacja Level Master

Chwyty retoryczne hipnotyzujące odbiorców

6-etapowa formuła przemówień Simona Lancastera

Prosta Komunikacja vs. Storytelling

5/5

Ćwiczenia

Opracowywanie swoich wypowiedzi

Feedback trenera z sugestiami zmiany sposobu wypowiedzi

Ćwiczenia indywidualne i w grupach

Symulacje wypowiedzi

Mentoring - pół roku wsparcia trenera, podpowiedzi i możliwość indywidualnej konsultacji mejlowej  

Czym jest komunikacja w oparciu o formułę SIMPLE?

To komunikacja spełniająca 6 poniższych kryteriów: S (structure) - ustrukturyzowana, I (inclusive) - otwarta na innych, M (minimalistic) - minimalistyczna, P (pictorial) - obrazowa, L (leading) - kierująca ku dalszym krokom, E (empathetic) - empatyczna.

 

 

Czym jest komunikacja interpersonalna w oparciu o style zachowań DISC?

Komunikacja w oparciu o style zachowań DISC opiera się na zrozumieniu czterech kluczowych stylów zachowań odbiorców: Dominującego (D), Wpływowego (I), Stabilnego (S) i Skrupulatnego (C). Każdy styl ma swoje unikalne cechy, sposoby myślenia i preferencje, które wpływają na to, jak osoba komunikuje się i reaguje na innych ludzi.

 

<h2>&nbsp;</h2>

Sprawdź też szkolenie
Prosta Komunikacja vs. Storytelling

Szkolenie z Prostej Komunikacji oferujemy też w formie rozbudowanej - jako szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling. Dlaczego? Bo mistrzostwo w komunikacji biznesowej polega na opanowaniu obu tych trybów. Szkolenie Prosta Komunikacja vs. Storytelling skupia się na tym, jak połączyć obie formy w codziennej komunikacji biznesowej. Czyli jak mówić, pisać i prezentować, by:

- nasza komunikacja była zrozumiała, kiedy potrzeba

- ale też inspirująca i przekonująca, kiedy potrzeba

Sprawdź

Trener: Piotr Garlej


Założyciel Studia Prezentacji

Międzynarodowy ekspert prezentacji, komunikacji biznesowej, PowerPointa, Google Slides, storytellingu, data storytellingu i wystąpień publicznych

Prelegent na dużych międzynarodowych konferencjach (dwukrotnie na Present to Succeed), dwukrotny mówca TEDx

Autor podcastu "Prosta Komunikacja" i książek "Effective Presentations step-by-step" i "Storytelling czy prosta komunikacja?"

Od 2016 r. przeszkolił ponad 1 000 uczestników szkoleń i warsztatów
 
Od 2017 r. wykładowca akademicki na Uniwersytecie Civitas

Współpracownik PAN, przygotowuje naukowców do prezentacji przed komisjami grantowymi

Wraz ze swoim zespołem tworzy prezentacje m.in. dla HSBC, Nestle, Mars, Netia, Credit Agricole, WP, Jeronimo Martins i wielu innych marek


Przeczytaj opinie na LinkedIn oraz w Google

Cena i szczegóły organizacyjne

 

Szczegóły organizacyjne

Szkolenie może mieć formę online lub stacjonarną

 

Czas trwania szkolenia - od 4 do 16 godzin, w zależności od liczebności grupy oraz oczekiwanej formuły

 

Szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie

 

Zapytaj o szczegóły

Nasze szkolenie z najlepszymi rekomendacjami

„Umiejętność upraszczania polega
na usuwaniu tego, co mało istotne, by to,
co niezbędne, mogło dobrze wybrzmieć"

Hans Hoffmann

Napisz do nas, 

a prześlemy Ci bezpłatną wycenę
i szczegóły szkolenia.

 

Piotr Garlej

Założyciel Studia Prezentacji

Napisz

Co takiego szczególnego oferuje
to szkolenie Prosta Komunikacja w Biznesie?

 

Szkolimy największe firmy 

z całego świata.

 

 

Nasze szkolenia wybierane są przez firmy z różnych zakątków świata. Nasze unikalne międzynarodowe doświadczenie pozwoli wznieść prezentacje w Twojej firmie na poziom światowy.

Projekt: Studio Prezentacji Realizacja: GeminiSoftnet | Tworzenie stron: Zobacz >> | Pozycjonowanie stron: Zobacz >>
Copyright © 2025 studio-prezentacji.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.