Szkolenie ze storytellingu w prezentacjach biznesowych
Szkolenie dedykowane handlowcom i przedstawicielom handlowym
Storytelling w typowo sprzedażowym wydaniu
Praktyczne podpowiedzi i mentoring wspomagający nabycie umiejętności
Szkolenie storytelling w sprzedaży
Oto szkolenie ze storytellingu w sprzedaży nastawione tylko na praktyczne aspekty. Żadnych zbędnych teorii, skomplikowanych schematów podróży bohatera i trudnych do zapamiętania sformułowań. W szkoleniu skupiać się będziemy na wzbogaceniu repertuaru perswazyjnego uczestników, by mieli w nim do dyspozycji najbardziej efektywne narzędzie do przekonywania, wzbudzania emocji i zmiany nastawienia - dobre historie. Każdy uczestnik wypracuje swój własny zestaw historii, dzięki którym łatwiej mu będzie sprzedawać.
Szczegóły: biuro@studio-prezentacji.pl
Program szkolenia ze storytellingu
1. Schematy narracyjne
- Niezbędne elementy każdej dobrej opowieści
- Recepta na angażującą dla odbiorców opowieść
- Jak przekonywać, inspirować i motywować odbiorców poprzez storytelling
- Przykłady praktycznego zastosowania storytellingu w biznesie
2. Triki na podrasowanie swojej wypowiedzi
- Narzędzia retoryczne
- Humor i anegdota - jak tworzyć zabawne i angażujące opowieści
- Sposoby na opowieści, któe rezonują najbardziej
- Weryfikacja skuteczności wypowiedzi
- Inne przydatne triki
3. Ćwiczenia
- Konstrukowanie swojej wypowiedzi przez każdego uczestnika szkolenia
- Feedback trenera
- Mentoring - pół roku wsparcia trenera, podpowiedzi i możliwość indywidualnej konsultacji mejlowej
Bonusy do szkolenia z prezentacji:
- skrypt szkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- 180-dniowe wsparcie mejlowe i kontakt uczestników z trenerem
Zapytaj o szczegółową agendę oraz wycenę szkolenia: biuro@studio-prezentacji.pl
Trener szkolenia ze storytellingu
Piotr Garlej
- Ekspert do spraw prezentacji
- Praktyk wykonujący blisko 100 prezentacji w roku
- Założyciel firmy Studio-prezentacji.pl i SlideFormation.com
- Na Collegium Civitas w Warszawie uczy studentów przedmiotu "Skuteczne Prezentacje"
- Autor książki "Effective Presentations step-by-step" dostępnej na Amazonie
- Wraz ze swoim zespołem tworzy prezentacje m.in. dla HSBC, Credit Agricole, mBank, Toyota, Mercedes, Nestle, WP, Jeronimo Martins i wielu innych marek
- Przeczytaj opinie na LinkedIn oraz w Google
Szczegóły organizacyjne
- Szkolenie może mieć formę online lub stacjonarną
- Czas trwania szkolenia ze storytellingu - od 4 do 8 godzin, w zależności od liczebności grupy oraz oczekiwanej formuły
- Szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie
Zapytaj o szczegóły: